برگزاری دوره آموزشی انقلاب سلیمانی ها 

برگزاری دوره آموزشی انقلاب سلیمانی ها 

تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: در این ایام فرخنده به همت کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر، دوره آموزشی انقلاب سلیمانی ها در مسجد حضرت زهرا (س) شهر جیرفت در حال برگزاری است.

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: در این ایام فرخنده به همت کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر، دوره آموزشی انقلاب سلیمانی ها در مسجد حضرت زهرا (س) شهر جیرفت در حال برگزاری است.


امام جماعت مسجد حضرت زهرا (س) جیرفت افزود: این دوره آموزشی که ویژه گروه های سنی نونهالان و نوجوانان است با محوریت وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا می شود.


وی در تشریح برنامه های این دوره آموزشی، بیان کرد: یکی از برنامه های دوره آموزشی انقلاب  سلیمانی ها، برگزاری کرسی تلاوت نور است که به نیت سلامتی امام زمان (عج) و تعجیل در ظهور آن حضرت بوده و ثواب قرائت آیات قرآن کریم به روح مطهر شهید سلیمانی هدیه می شود.


حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: در این دوره آموزشی، اهداف انقلاب اسلامی و سیره عملی شهید سلیمانی بیان شده و وصیت نامه شهید سلیمانی نیز برای بچه ها تبیین می شود.


امام جماعت مسجد حضرت زهرا (س) جیرفت ادامه داد: پخش کلیپ های از دوران پیروزی انقلاب اسلامی و نیز سخنرانی ها و رشادت های سردار سلیمانی، از دیگر برنامه های دوره آموزشی انقلاب سلیمانی ها است.


وی اظهار کرد: در پایان این دوره آموزشی آزمون با محوریت وصیت نامه شهید سلیمانی برگزار می شود تا میزان آشنایی بچه ها با مکتب سردار دلها ارزیابی شود.


امام جماعت مسجد حضرت زهرا (س) جیرفت اضافه کرد: همچنین در نظر داریم هم زمان با ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اختتامیه دوره آموزشی انقلاب سلیمانی ها را برگزار کرده و با اهدا لوح و هدایایی از برترین های این دوره آموزشی تجلیل کنیم.


وی در خاتمه تاکید کرد: این دوره آموزشی با هدف آشنایی بیشتر نونهالان و نوجوانان با انقلاب اسلامی و مکتب حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 586